نام ونام خانوادگی:محمدرضا آسترکی
نام پدر:احمدرضا
محل تولد :بندر امام
محل زندگی:فلاورجان
میزان تحصیلات:اول دبیرستان
ارگان اعزام کننده:سپاه
یگان خدمتی ومسئولیت شهید در جبهه:پاسدار(پزشکیار)
تاریخ شهادت:62/12/18
محل شهادت:جزیره مجنون
نحوه شهادت: اصابت ترکش خمپاره و استنشاق گازهای سمی
عملیات شهادت:خیبر
محل دفن:فلاورجان

 

 

 

وصیتنامه شهید محمد رضا آسترکی

قال حسین بن علی : (ان کان الدین محمد لا یستقم الا بقتلی فیا سیوف حذینی  اگر دین محمد به جزء با کشته شدن من باقی می ماند پس ای شمشیرها بر من فرود آئید .

با درود و سلام بر امام زمان (عج) و درود بر نائب بر حقش امام خمینی و با سلام بر شهدای کربلای ایران و درود بر ملت شهید پرور ایران و با سلام بر رزمندگان واقعی مهدی
حضور محترم پدر و مادر عزیزم سلام عرض می کنم ، بدون پرده سخن بگویم الحمد الله که لیاقت پیدا کردم و به جبهه آمدم جبهه خانه اصلی ماست و آنقدر افتخار می کنم که بعد از چندین ماه و یا سال دعایم مستجاب شد و به جبهه آمدم . پدر و مادر مرا ببخشید که با شما بلند بلند صحبت کردم و شما را اذیت کردم وروزی که مرا تشیع کردن همان روز روز عروسی من است ، عروسی من با شهادت .آن روز برای من گریه نکنید بلکه برای  مظلومیت ابا عبداله الحسین گریه کنید برای نوجوانی علی اکبر حسین گریه کنید . شهادت آرزوی دیرینه من بوده است .

به تمام فامیل و همسایه ها و دوستان بگوئید که مرا ببخشند و حلال کنند زیرا که من در برابر خدای تبارک و تعالی رو سیاه هستم بس است ، دیگر نمی خواهم در روی فامیل و همسایه رو سیاه باشم .
 
تنها وصیتی که با شما مردم دارم این است که پشتیبان امام امت باشید و به جبهه ها کمک کنید نمازهای یو میه را بخوانید ، در تشیع جنازه ، دعاهای توسل ، کمیل و نماز جمعه شرکت کنید و بسیار دعا کنید که شاید امام زمان زودتر بیاید و کفر را از بین ببرد و شما مسلمین را سربلند کند .
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار 
و حالا من می گویم دین امام خمینی که همان دین پیامبر اسلام است بجز با خون من پایدار نمی ماند ،
 ای شمشیرها مرا فرا گیرید و مرا پاره پاره کنید زیرا اسلام به این خونهای پاک نیازمند است .  
   والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته     از همگی التماس دعا دارم . 2/12/62   محمد رضا آسترکی