سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
درباره

جستجو
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
کارنامه عملیات ها
جنگ دفاع مقدس
ابر برچسب ها

نشسته ام سـر راهـت بیا بیا گــل نـرگـس

در آرزوی نـگـاهــت بیا بیا گــل نـرگــس

که تـا مــگـر نـگــرم روی دلــربـای تــو را

همـاره چشـم به راهـم بیا بیا گــل نـرگـس...







 مسافر عاشق

 

الف شدم که انار تو زودتر برسد

به باغ آینه وار تو زودتر برسد

الف شدم که اسیرم کنی و خوش باشم

که پای من به حصار تو زودتر برسد

فقط اشاره ای از دور کن همین کافی است

که چشم بسته شکار تو زودتر برسد

ولی چرا الف؟ اسفند ماه خوبی نیست

ب می شوم که بهار تو زودتر برسد

ب می شوم که ب هم مثل خواب می خواهد

به آن دو چشم خمار تو زودتر برسد

ب می شوم که بگریم خب این گناه که نیست

گلاب اگر به مزار تو زودتر برسد

ب داشت قصه ی اصحاب کهف را می خواند

بلند شد که به غار تو زودتر برسد

ب دوست داشت به دنبالت آنقدر بدود

که لااقل به غبار تو زودتر برسد

ببخش اگر ب بدی کرد اگر ب باعث شد

که دست من به انار تو زودتر برسد

پ می شوم پسر عاشقی که گل نگرفت

مباد خواستگار تو زودتر برسد

پ می شوم که پلنگانه سر بلند کنم

به این امید که دار تو زودتر برسد

پ می شوم که پریشان بایستی دم در

که بلکه نعش سوار تو زودتر برسد

که پیرمردی از آن دور با تنی بی سر

بیاید و به کنار تو زودتر برسد

پ هم شبیه ب تا بوده خواب بوده ببخش

پ پا نشد که به کار تو زودتر برسد

پ پر نداشت پ آنقدرها پرنده نبود

که از تبر به چنار تو زودتر برسد

ت می شوم ته تاریکخانه های جهان

که عکس تیره و تار تو زودتر برسد

ت می شوم که تعجب کنی اگر جز من

مسافری به دیار تو زودتر برسد

ولی تو هر چه دلت خواست باش و کاری کن

که عشق - دار و ندار تو - زودتر برسد

عجول نیستم اما بیا و ساعت را

جلو بکش که قرار تو زودتر برسد

ستاره ها همه محو تواند و منتظرند

کدامشان به مدار تو زودتر برسد

تو روزه ای و تفاوت نمی کند که چقدر

کسی به میز نهار تو زودتر برسد

به این مسافر عاشق فقط اجازه بده

دعا کند که قطار تو زودتر برسد...





رییس ستاد اقامه نماز با استناد بر آیات قرآن بیان داشت که آبروی ریختن مومن حرام است، تحمیل عقیده حرام است، استبداد حرام است، سوءظن حرام است، حرفی که ثابت نشده و مطرح شود حرام است.
 
به گزارش فرهنگ نیوز، برنامه تهران 20 که به انعکاس مشکلات شهر و استان تهران و فراهم آوردن شرایطی برای پاسخگویی مسئولان می باشد، در برنامه دوشب پیش خود حجت الاسلام محسن قرائتی استاد قرآن و رییس ستاد اقامه نماز کشور مقابل دوربین برنامه تهران 20 قرار گرفت و در خصوص سبک زندگی و بنیاد خانواده برای مخاطبان برنامه توضیحاتی را ارائه نمود.
 
وی با اشاراتی غیرمستقیم به یکشنبه سیاه دولت و مجلس، با به کار بردن کلم? «مُزجِف» که در قرآن برای کسانی که در جامعه دغدغه به وجود می آورند، اشاره کرده و با تأکید بر برخورد انقلابی با این افراد، در ادامه به مبحث امنیت فکری افراد در جامعه پرداخته و ذکر این بحث که آرامش و امنیت دو وزن? تعادل در آفرینش می باشد به دو آیه از قرآن مبنی بر آنکه علت عبادت انسان دو چیز است: چون شما را آفریدم و دوم اینکه به شما امنیت داده ام.
 
قرائتی در پاسخ به این سوال مازیار ناظمی، مجری برنامه که، "مخاطب شما مردم یا مسئولین هستند؟" اذعان داشت که هم مردم و هم مسئولانی که در جامعه ایجاد استرس می کنند و جامعه را به هم می زنند مرتکب حرام و خلاف شرع «بَیِّن» شده اند و باید با آنها برخورد انقلابی شود.
 
وی با استناد بر آیات قرآن بیان داشت که آبروی ریختن مومن حرام است، تحمیل عقیده حرام است، استبداد حرام است، سوءظن حرام است، حرفی که ثابت نشده و مطرح شود حرام است.
 
قرائتی در پایان خطاب به مردم  و مسئولین گوشزد کرد: که حجت ما باید رهبرمان باشد، راه ما باید راه خدا باشد، مسیر ما باید امام زمانی باشد و باید در مسیر رهبری و مراجع قدم برداریم و "ایجاد استرس نکنید".




فرمانده نیروی هوافضای سپاه جدیدترین اطلاعات بدست آمده از رمزگشایی پهپاد جاسوسی آمریکا (RQ170) را اعلام کرد.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه که به مناسبت سالروز تصویب اساسنامه سپاه گفتگویی مشروح با گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس داشت، جدیدترین اطلاعات بدست آمده از رمزگشایی پهپاد جاسوسی آمریکا (RQ170) را اعلام کرد.
 
اهم نکات این مصاحبه به شرح زیر است:

  • ما خیلی نمی توانیم در مورد این موضوع صحبت کنیم چون باعث می شود اطلاعات محرمانه این سرمایه ملی افشا شود. فقط چند کد می دهم که امریکایی ها متوجه شوند ما چقدر به آن نفوذ کرده ایم.

 

 

  • زیر مجموعه‌های این هواپیما برای پاره‌ای از اشکالات فنی در اکتبر 2010 مطابق با 25 مهر 1389 در کالیفرنیا بوده، سپس این هواپیما پس از اصلاح و تست های پروازی در نوامبر 2010 مطابق با 28 آبان 1389 به قندهار آمده و پرواز داشته که ظاهرا در آن زمان نیز یک سری اشکالاتی که نتوانسته اند آن را برطرف کنند مشاهده شده است .

 

  • زیر مجموعه های این پهپاد همچنین دوباره در دسامبر 2010 برای رفع اشکالات جدید به فرودگاهی نزدیک لس انجلس برده شده و پس از انجام عملیات اصلاح و تستهای پروازی و زیر سیستم‌ها که همان سنسورها و تجهیزات این هواپیما است مجددا به قندهار بازگردانده شده است.

 

  • این هواپیما همچنین در دو هفته قبل از کشته شدن بن لادن در محل کشته شدن این فرد در پاکستان پرواز داشته است.

 

  • اگر ما به نرم افزارها و هاردهای این هواپیما دست پیدا نکرده باشیم، نمی‌توانستیم این موضوعات را بدست بیاوریم. متخصصان ما کاملا به بخش‌ها و برنامه‌های این هواپیما مسلط هستند.

 

  • بعد از سرنگونی هواپیمای U2 در سال 1960 در شوروی که منجر به اسیر شدن خلبان آمریکایی‌ آن شد، آمریکایی‌ها به فکر هواپیماهای بدون سرنشین افتادند که از آن سال تا کنون نشاندن (RQ170) توسط سپاه بزرگترین افتضاح آمریکایی‌ها است.

 

  • موشک‌ها سیستم انفجار خودکار دارند ولی همه هواپیماها نه و این موضوع صحت ندارد، آنها اینقدر به این هواپیما اطمینان داشتند که این کار را نکردند.

 





"سردار سید مجید میر احمدی" معاون سرمایه انسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، در تشریح ویژگی‌های جدیدترین جنگنده ایرانی که قرار است در آینده نزدیک رونمایی شود، اظهار داشت: این جنگنده یک جنگنده فوق‌پیشرفته است که می‌تواند تمام نیازمندی‌های نیروهای مسلح را در صحنه نبرد هوایی پاسخ‌گو باشد.
وی افزود: این جنگنده دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای است که آن را  با آخرین فناوری‌ها و دستاوردهای نوین جهان در این عرصه، همطراز کرده است.
معاون سرمایه انسانی وزارت دفاع همچنین از دستیابی به دستاوردهایی زمینه‌ساز برای حضور هرچه بیشتر در "عرصه فضایی" خبر داد و خاطرنشان کرد: در حوزه دفاعی حضور قدرتمندانه و توسعه هرچه بیشتر را در دستور کار داریم و به زودی ملت شریف ایران خبر پرتاب "ماهواره‌های جدید ایران" را به فضا خواهند شنید.

 

 

 

 
 

 


 

 





امسال نیز بمناسبت ایام الله دهه فجر در حسینیه ی چهارده معصوم شهرستان از سوی بسیج منطقه نمایشگاهی برپا شد که هرروزه از ساعت 8الی 1وبعدازظهرهااز ساعت3الی 6میزبان عزیزان میباشد.

شهدا

امسال نیز با استقبال گرم مردم شریف شهرستان روبرو شدیم

نمایشگاه دهه فجر بسیج شهرستان فلاورجاننمیشگاه محصولات فرهنگی و پوستر بسیج ناحیه فلاورجان

پوسترهای فاطمیون_نمایشگاه دهه فجر

نمایشگاه بسیج فلاورجان





 

سالگرد انقلاب آمد پدید

انقلابی چون سپیده پرنوید

فجر رستن، فجر رستن، فجر شوق

فجر بشکفتن چو گل در باغ ذوق

دهه  شکوهمند  فجر مبارک  باد