ولید اسماعیل یکی از اعضای ائتلاف موسوم به دفاع از صحابه در خبری اعلام کرد اولین مسجد شیعیان در شهر آسوان مصر چند روز دیگر افتتاح خواهد شد.این ائتلاف سلفی اعلام کرده با مدیر دفتر شیخ الازهر تماس گرفته شده و خواستار رسیدگی وی شده اند و در این مورد قول مساعد به آنها داده شده است.

به گزارش «شیعه نیوز»، ولید اسماعیل یکی از اعضای ائتلاف موسوم به دفاع از صحابه در خبری اعلام کرد اولین مسجد شیعیان در شهر آسوان مصر چند روز دیگر افتتاح خواهد شد.

وی افزود : از سه سال پیش از ساخت این مسجد آگاه بوده اما در این مورد سکوت کرده است. سه تن از رهبران شیعیان مصر " دکتر احمد راسم النفیس، محمود جابر، و سالم الصباغ" از بانیان اصلی این مسجد هستند.

این ائتلاف سلفی اعلام کرده با مدیر دفتر شیخ الازهر تماس گرفته شده و خواستار رسیدگی وی شده اند و در این مورد قول مساعد به آنها داده شده است. هم چنین جهت جلوگیری از ایجاد فتنه محل دقیق روستایی که این مسجد در آن بنا شده فاش نشده است.

علاء سعید دبیر کل این ائتلاف در اظهاراتی گفت: ساخت مساجد شیعی مسئله واقعا مهم و حساسی است و باید اقدامات جدی برای جلوگیری از آن انجام شود و کنفرانس ها و نشست های تخصصی دراین مورد برگزار شود.